نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
24501
-
الف
+

«سیامک صفری» دیو بدجنس سریال «آب پریا» را بیشتر بشناسیم + تصاویر

در این گزارش با «سیامک صفری» بازیگر سینما،تیاتر و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیامک صفری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را به عنوان کرکتر «اپوش» در سریال «آب پریا» شاهد هستند، در سال 1343 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

«سیامک صفری» در رشته کارگردانی تیاتر از دانشگاه فاغ شده است؛ او فعالیت خود را از تیاتر شروع کرد و به سینما و تلویزیون رسید و اکنون آموزشگاه بازیگری  تاسیس کرده و مصروف تدریس بازیگری تیاتر می باشد.

وی چند سال است که ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر می باشد.

سیامک صفوی

از مهم‌ترین آثار سیامک صفری می‌توان به بازیگری در سریال های «مختارنامه» و «دندون طلا» و فلم «نفس» اشاره کرد.

«سیامک صفری» نخستین بار در سال 1383 خورشیدی در فلم «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» به کارگردانی «علی رفیعی» بازیگری در سینما را تجربه کرد.

او در سال 1388 خورشیدی در سریال «گاو صندوق» ساخته «مازیار میری» که سال گذشته از شبکه آی فیلم2 نشر شده بود، ایفای نقش کرد.

سیامک صفری

«سیامک صفری» در سال 1390 خورشیدی با بازی در نقش مزدور شامی سریال «مختارنامه» توانست خودش را در میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

سریال «آب پریا» ساخته «مرضیه برومند» دیگر سریال پربیننده ای بود که آقای صفری در سال 1392 خورشیدی با یک گریم متفاوت در آن ظاهر شد.

سیامک صفری

«سیامک صفری» در یک مصاحبه درباره کرکتر خود در این سریال گفت: کرکتر «اپوش» مخالف سرسبزی و آبادی است. او دیو خشکسالی و ویرانی می باشد که «آب پری» ، پری رودخانه و آب ها را به اسارت گرفته و قصد دارد همه چیز را نابود و خشک کند.

«سیامک صفری» علاوه بر حرفه بازیگری به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون ایران فعالیت داشته که مهم‌ترین اثر وی، سریال «فرار بزرگ» است.

آقای صفوی در سال 1392 خورشیدی توانست کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در سی و سومین جشنواره فلم فجر شود.

سیامک صفری

وی همچنان در سال 1394 خورشیدی برای فلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی «فرزاد مؤتمن» توانست در سی و چهارمین دوره جشنواره فلم فجر ایران در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم مرد نامزد شود.

سیامک صفری

هم اکنون فلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» و با نقش آفرینی «سیامک صفری» برای حضور در جشنواره فلم فجر در حال ساخت می باشد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

واقعا باورم نمی شد بازیگر اصلیش این باشه